Melden van een klacht

Heeft u een klacht over onze organisatie? Blijf hier dan vooral niet mee lopen en neem contact met ons op zodat wij uw klacht kunnen afhandelen.

Wanneer is iets een klacht?
Een klacht is een uiting van ontevredenheid over een bewezen dienst, een persoon of een product. Er kunnen verschillende klachten zijn, bijvoorbeeld:
• Een vrijwilliger of bemanningslid heeft u niet correct behandeld;
• U heeft een klacht over de organisatie van de reis;
• U krijgt geen antwoord op een vraag of het duurt te lang.
Maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn waar u niet tevreden over bent.

Als u een klacht heeft, bespreek dat dan zo snel mogelijk met ons. Wanneer u nog tijdens de vakantie verteld waar u ontevreden over bent, kunnen we dit vaak al tijdens de reis oplossen. Lukt dit niet, dan kunt u de klacht ook na afloop van uw vakantie indienen.

Melden van een klacht
Meld een officiële klacht bij voorkeur via het klachtenformulier op deze pagina of via een brief naar:
Stichting Varende Recreatie, Industrieweg 20-9, 3846 BD Harderwijk.

Wij willen dan graag de volgende gegevens van u:
• Uw naam;
• Uw telefoonnummer en/of uw e-mailadres;
• Een beschrijving van uw klacht;
• De datum waarop het gebeurde;
• Bent u niet correct behandeld, geef dan ook door welke persoon dat was. (indien mogelijk)

Behandeling van de klacht
Wij doen ons best om uw klacht binnen 1 maand af te handelen en brengen u hiervan op de hoogte. Mocht het niet mogelijk zijn om uw klacht binnen deze periode af te handelen wordt u daarvan op de hoogte gesteld.

Vertrouwenspersoon
Heeft u behoefte om met een vertrouwenspersoon te praten? Kijk dan hier voor meer informatie over onze vertrouwenspersonen.